جمع ما

دیدگاه سیاسی یک جوان ایرانی

دیدگاه سیاسی یک جوان ایرانی

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

شما هم حق خودتان را از بیت المال بردارید

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ق.ظ

زمانی که صفدر حسینی به گفته دخترش که معلوم نیست چگونه وارد مجلس شده و مردمی را که به او رای دادن  نمایندگی می کند تنها حق خودش را از سفره انقلاب برداشته است این سوال برایم پیش می آید که چرا سفره انقلاب  فقط سیر هارا سیر تر می کند و در همین تهران خودمان  گرسنگان ازین سفره بی بهره اند؟. 

سوال دوم آن زمان پیش می آید که صفدر حسینی ها حاصل چه سیستمی هستند که این پول را به راحتی دریافت می کنند، حتی اگر فرض محال بگیریم که هیئت مدیره ی عادلی این حقوق را برای ایشان تعیین نموده چرا یک فرد مثل جناب صفدر  که وضع جامعه را می داند به این فیش اعتراض نکرده و آن را تمام و کمال دریافت می کند؟. البته آقای نوبخت نطق کردند که صفدر خود به تنهایی محل کارش را ترک کرده و استعفا داده است که جای تقدیر دارد. راستش را بخواهید دوره بابایی ها و باقری ها گذشته و نوبت به سفره داران انقلاب رسیده است. آن زمان که کودکی نوپا در قامت یک رئیس جمهور  مرتضوی را که دارای پرونده قضایی بود از فلان اداره به فلان سازمان منتقل کرد فاتحه ی پاک دستی را خواندم و این روزها هرچه دقیق تر میشوم اکثر خوب ها رفتند و تفاله ها ماندند، عزیزی گفت جنگ را راه انداختند تا هرکسی را که برای این کشور مفید بود از ما بگیرند. 

نظرات  (۲)

همه اینا دروغه هالا ببین یه کوچولوهم به مردم نمیدن
تقوا...تقوا...تقوا
کاش بفهمیم وباورکنیم معادوقیامت وآخرت رو.
واقعا سیاست از دین جداست؟؟؟؟؟
والله که دین درهمه جای زندگی لحظه به لحظه بایدباشه.اون هم دین حقیقی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی